ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА УПРАВЛІНСЬКИХ КАДРІВ: ПРОБЛЕМИ, ДОСЛІДЖЕННЯ, ДОСВІД
Збірка до Ювілею-20.pdf
Adobe Acrobat Document 1.4 MB
Перелік нормативно-правових актів з питань впровадження електронного документообігу
Роздатковий Електронний документообіг.pd
Adobe Acrobat Document 245.8 KB
ТЛУМАЧНИЙ СЛОВНИК-ДОВІДНИК ГУЦУЛЬСЬКИХ ГОВІРОК
Шкрумеляк М.С._Словник говірок_2016 .pdf
Adobe Acrobat Document 1.4 MB

Контактна інформація:

Телефони:

директор центру

(0342)55-18-59

навчально-методичний відділ

 (тел. факс)

(0342)77-57-09

бухгалтерія  

(0342)75-14-11 

  Адреса:

Україна

м. Івано-Франківськ,

вул. Незалежності 46,

індекс: 76018

e-mail: cppk@if.gov.ua 

ifocppk@gmail.com

Побажання щодо роботи сайту прохання надсилати

на поштову адресу:

taras555@ukr.net

 

Створено методистом

навчально-методичного відділу центру

Павлишин Т. З.

 

https://www.facebook.com/TarasPavlushun

Лютий 2015

Німецький досвід з питань формування  добровільних пожежних дружин у громадах використовуватимуть на Прикарпатті

 

25 лютого розпочав роботу триденний семінар “Створення добровільних пожежних дружин (команд) у сільських і селищних громадах”, який проводить Івано-Франківський обласний центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів ержавної влади, органів місцевого самоврядування,  державних підприємств, установ і організацій за підтримкою і сприянням Фонду Ганса Зайделя (ФРН) та спільно з Управлінням Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Івано-Франківській області.

Цим семінаром започатковано проект міжнародної технічної допомоги «Формування добровільних пожежних дружин (команд) у сільських і селищних громадах Івано-Франківської області», що реалізовуватиметься за сприянням німецьких партнерів у нашій області протягом першого півріччя 2015 року і який спрямовано на пожвавлення роботи щодо залучення громадськості до сфери пожежної безпеки.

Цільова група учасників включає   сільських і селищних голів, які працюють над створенням добровільних пожежних дружин (команд) відповідно до Порядку функціонування добровільної пожежної охорони, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 липня 2013 року №564. Також участь візьмуть члени добровільних пожежних дружин.

Слухачі семінару вивчають підходи до формування добровільних пожежних дружин (команд) відповідно до чинного українського законодавства, а також  знайомляться з досвідом організації пожежної справи у Федеративній Республіці Німеччині і, зокрема, діяльності добровольчих пожежних команд у громадах землі Баварія.

Заняття за тематикою теоретичних і практичних аспектів організації пожежної справи та участі у ній громадськості у Федеративній Республіці Німеччині проводять доктор Юрген Вальхсхьофер, який має чималий досвід як наукової і викладацької, так і  практичної  роботи  управлінця (впродовж  18 років був бургомістром міста Дінкельсбюль у Баварії) і Вальтер Шваб, який є керівником окружної пожежної служби у відставці. До проведення занять залучені також працівники Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Івано-Франківській області.

У відкритті семінару взяли участь Назар Косаревич, начальник відділу забезпечення моніторингу обласних програм та аналізу бюджету виконавчого апарату Івано-Франківської  обласної ради, та Віталій Федунків, заступник начальника Управління державної служби України з надзвичайних ситуацій в Івано-Франківській області.

Навчання головних бухгалтерів та спеціалістів з бухгалтерського обліку в умовах реформи децентралізації фінансової системи держави

 

16-18 лютого 2015 року в обласному центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій розпочався тематичний короткостроковий семінар «Бухгалтерський облік і звітність у сільських і селищних радах в умовах реформи децентралізації фінансової системи держави» для головних бухгалтерів, спеціалістів з бухгалтерського обліку виконавчих комітетів сільських і селищних рад.

Семінар проводиться з метою удосконалення професійної діяльності головних бухгалтерів, спеціалістів з бухгалтерського обліку. Програма семінару включає питання щодо новацій та вимог чинного законодавства України у сфері бухгалтерського обліку в умовах децентралізації фінансової системи, податкової реформи, правил подачі фінансової звітності в органи Державної казначейської служби України, до Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, до Пенсійного фонду України, особливостей проведення ревізії бюджетної установи Державною фінансовою інспекцією відповідно до чинного законодавства, правил зберігання бухгалтерських документів в органах місцевого самоврядування та подачі їх до Державного архіву України.

Для ефективного засвоєння знань слухачі семінару отримали випуск 60 (Надворняк Я. М.) з серії «Навчально-методичні матеріали» «Організація бухгалтерського обліку та звітності у бюджетній установі», а також розроблені спільно з викладачами семінару роздаткові матеріали щодо податкового законодавства у зв’язку з реформою децентралізації фінансів та методичні рекомендації з бухгалтерського обліку для суб’єктів державного сектору, затверджені наказом Міністерства фінансів України від 23.01.2015 року № 11.

Відповідно до плану графіка навчань на 2015 рік протягом першого кварталу за такою тематикою планується провести навчання ще однієї групи головних бухгалтерів, спеціалістів з бухгалтерського обліку виконавчих комітетів сільських і селищних рад.

Новації бюджетних відносин в контексті децентралізації повноважень та фінансів

У зв’язку із прийняттям головного документа держави Закону України «Про Державний бюджет України на 2015 рік» та внесенням змін до бюджетного і податкового законодавства, а також до порядку казначейського обслуговування місцевих бюджетів актуальними є навчання фахівців у сфері фінансів.

Саме тому, 12 лютого 2015 року в центрі розпочався тематичний короткостроковий семінар «Новації бюджетних відносин в контексті децентралізації повноважень та фінансів» для заступників начальників управлінь–начальників бюджетних відділів, начальників відділів доходів фінансових управлінь райдержадміністрацій та міськвиконкомів, на якому вони ознайомляться із відповідними законодавчими змінами. Відповідно до плану-графіка з 19 до 20 лютого 2015 року за тією ж тематикою у лютому заплановано провести навчання другої групи–начальників фінансових управлінь райдержадміністрацій та міськвиконкомів.

Для слухачів семінару підготовлений збірник матеріалів з питань децентралізації фінансової системи держави «Вивчаємо Держбюджет-2015: коментарі та роз’яснення».

Навчання з питань впровадження нового законодавства про державну службу

12 лютого 2015 року в обласному центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій проводився перший у цьому році тематичний короткостроковий семінар «Впровадження нового законодавства про державну службу» для керівників служб персоналу  структурних підрозділів  обласної державної адміністрації та районних державних адміністрацій. Навчанням охоплений 51 слухач.

Навчання проводилися з метою удосконалення професійної діяльності фахівців служб персоналу. Програма семінару включала питання щодо новацій чинного законодавства України у сфері державної служби та антикорупційного законодавства. Значна увага приділялася питанням люстрації в органах влади та її документальному оформленню, а також правилам подання  Декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік.

Відповідно до плану-графіка навчань на 2015 рік протягом  року для фахівців служб персоналу області планується провести ще три навчання, в середньому – раз у квартал.

Навчання з питань роботи з документами в органах місцевого самоврядування

09-11 лютого 2015 року в обласному центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій розпочався тематичний короткостроковий семінар «Робота з документами в органах місцевого самоврядування» для секретарів сільських та селищних рад.

Семінар проводиться з метою удосконалення професійної діяльності секретарів сільських та селищних рад. Програма семінару охоплює питання щодо вимог чинного законодавства України у сфері діловодства, правил підготовки документів до передачі на державне зберігання, забезпечення доступу до публічної інформації, реєстрації актів цивільного стану, підготовки регуляторних актів та отримання документів дозвільного характеру на здійснення господарської діяльності, військового обліку військовозобов’язаних запасу і призовників, оформлення та реєстрація прав власності на об’єкти нерухомого майна, а також реєстрації місця проживання та зняття з реєстрації з місця проживання фізичних осіб, вчинення нотаріальних дій посадовими особами місцевого самоврядування.

Для ефективного засвоєння знань слухачі семінару отримали електронний варіант видання Пахомова В.М. 2008-2014 рр. «Ділова українська мова» з серії «Електронна

бібліотека автора»,  короткий словник антисуржика «Участь не приймають, а питання не піднімають, або Уникаймо русизмів в українській мові» Гнаткевича Ю.В.  та посібник «Правові проблеми сільських мешканців та шляхи їх вирішення» за загальною редакцією К. Євдокімової, М. Примака, В. Трандафіла.

Відповідно до плану графіка навчань на 2015 рік протягом першого кварталу семінар за такою тематикою планується провести ще для двох груп секретарів сільських та селищних рад.

Навчання з питань реформування системи запобігання корупції

В лютому 2015 року  обласним центром перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій розпочато проведення одноденних виїзних тематичних семінарів з антикорупційної тематики для працівників виконавчих комітетів міських рад міст обласного значення.

Метою проведення семінарів є ознайомлення посадових осіб місцевого самоврядування з новаціями антикорупційного законодавства, яке буде введено в дію 26 квітня цього року, антикорупційними обмеженнями, видами відповідальності за корупційні і пов’язані з корупцією правопорушення та вимогам щодо врегулювання конфлікту інтересів у діяльності осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування. Під час навчань значна увага приділяється особливостям подання Декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік.

Перший одноденний виїзний тематичний семінар проведено 05 лютого в Коломийській міській раді. Відповідно до плану-графіка центру  протягом лютого – березня 2015 року планується провести 6 таких навчальних семінарів в області.

Навчання голів сільських, селищних рад

 02 лютого 2015 р. в обласному центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій розпочалось навчання на тематичному короткостроковому семінарі «Соціально-економічний розвиток сільської, селищної громади» першої групи сільських, селищних голів. Програма семінару орієнтована на пошук інструментів пожвавлення соціально-економічного розвитку територіальних громад.

Відповідно до плану-графіка  для цієї категорії слухачів протягом першого кварталу 2015 року в центрі заплановано провести цикл навчань за даною тематикою:

·    23-24 лютого (ІІ група);

·    02-03 березня (ІІІ група);

·    10-11 березня (ІV група);

·    16-17 березня (V група);

·    23-24 березня (VІ група).

До викладання на цьому семінарі залучені викладачі – практики Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника, фахівці громадської організації «Івано-Франківська обласна сільськогосподарська дорадча служба» та регіонального фонду підтримки підприємництва в області, а також тренер Західно-українського ресурсного центру (м.Львів). Для слухачів семінару розроблені методичні матеріали з питань територіальних громад сіл, селищ та розвитку громадянського суспільства, які підготували Довбня В.І.- заслужений економіст України, виконавчий директор громадської організації «Івано-Франківська обласна сільськогосподарська дорадча служба» та Івасюк Ю.Ю. – виконавчий директор Івано-Франківського регіонального відділення сільських та селищних рад.